|
Denuncio a varios equipo de 2º DIVISIÓN do grupo (A)
|
| CR-TeiloR |
Publicado el 09 de febrero del 2009 a las 03:25:43
|

Colaborador

Registro: 12.12.07
|
Podose decir que na Segunda división de rianxo no grupo (A). podeser ver claramente que ai equipos que parece ser que fixeron trampas. Si analizamos os partidos da primeira volta eo desta semana. Parece ser que esta claramente amañado..
Esto e o pouco de comenzar a liga
Bou poñer o enlace que claramente o comfirma...----> http://www.europa...XO/205.pdf
http://www.europa...XO/206.pdf
PIÑEIRO 13 - 3 GALLAECIA 19/11/08
GALLAECIA 8 - 8 PIÑEIRO 04/02/09 Á semana pasada
SUN 4- 12 PIÑEIRO 26/11/08
PIÑEIRO 4 - 12 SUN 11/02/09 Esta semana
Os outros enlaces da semna pasada mais esta ultima.----> http://www.europa...XO/212.pdf
http://www.europa...XO/213.pdf
PODEDES OPINAR O QUE QUEIRADES PERO EU BEXO ASI.
Ai moitos equipos que lle afectou eso.
Ó mellor uns melloraron moitisimo e os outros ahora non saben xogar os dardos.. Eu non entendo ó porque destes equipos.
E SIME ENGAÑO PIDO DISCULPAS OS EQUIPOS IMPLICADOS
Editado por CR-TeiloR el 12 de febrero del 2009 a las 20:56:14
| |
|
|
| Tonho |
Publicado el 09 de febrero del 2009 a las 03:31:14
|

Timido

Registro: 17.01.09
|
Eu como xogador dun equipo implicado neste "chanchullo" me parece mas q obvio o q ima acaba de expoñer...
O porque nin idea pero si q podia ser algo q comprometa a deportividad dos demais ekipos... s2!
Hai que ter clase...  |
| |
|
|
| Silax |
Publicado el 09 de febrero del 2009 a las 12:07:02
|

Timido

Registro: 31.10.07
|
Primeiramente teño que dicir que non coñezo a ningun dos equipos impicados, eu xogo na liga de Ribeira-Pobra. Esta temporada, ó pouco de empezar o Surum Corda meteunos unha chosca de 11-5, na segunda volta gañamos nós po-lo mesmmo resultado. Na primeira volta o Xogo da bola fíxonos sudar tinta china pra gañarlles 9-7, na segunga mtémoslle 12-4 . ¿Chanchulo?, non, un día perdes partidas de xeito "tonto" por non acertar no cierre, outro día metes os cierres á primeira e deixas ó contrario con 200 Puntos. O que dicides é moi grave, supoño que teredes máis probas ca un simple resultado, senón... todo é falar por falar. |
| |
|
|
| Tonho |
Publicado el 09 de febrero del 2009 a las 14:45:50
|

Timido

|
Eu confio na casualidad dos resultados, pero o toque de atencion non esta de mais dalo..
Xa non so pa a liga de rianxo senon para todas as ligas...
Se un ekipo bota toda a temporada rompendo o lombo para conseguir a clasificacion e o final de contas cheja outro q lle deixan ganar sen merecelo casi que non gusta...
s2!
Hai que ter clase...  |
| |
|
|
| JaVi |
Publicado el 10 de febrero del 2009 a las 21:49:07
|

Webmaster

Registro: 31.10.07
|
Paréceme grave esa acusación, pero sabendo a parcialidad de ambolos dous... |
| |
|
|
| Tonho |
Publicado el 11 de febrero del 2009 a las 00:18:37
|

Timido

|
mas q acusacions.. observacions... non seria a primeira vez nin ha de sela ultima... repito, confio na veracidade dos resultados, pero x si a caso...
s2!
Hai que ter clase...  |
| |
|
|
| CR-TeiloR |
Publicado el 12 de febrero del 2009 a las 03:47:55
|

Colaborador

Registro: 12.12.07
|
JaVi escribe:
Paréceme grave esa acusación, pero sabendo a parcialidad de ambolos dous... YO RESPONDO:
Hay equipos que luchan para entrar en play off contra otros que ponen los mejores jugadores, y estos otros ponen suplentes según con quien toque jugar... total como ya están clasificados para los cruces (PLAY OFF) pues ya le da igual, y yo creo que eso no se debe hacer porque es destrozar la liga, pero bueno tiene que haber gente para todo.
Si contra un equipo que intenta clasificarse se ponen a los suplentes… ¿porque contra otro en las mismas condiciones de clasificación se pone el equipo titular?
Y digo más, por ejemplo, el ARRANCADEIRA, está luchando para entrar en los PAY OFF, y se tienen que “JODER” hablando claro, debido a que pasen detalles de estos…
Yo estoy dando una opinión aunque no tenga nada que ver con este pequeño “GRAN” problema.
Pero como ya he dicho anteriormente PIDO DISCULPAS A LOS EQUIPOS IMPLICADOS, y si no me equivoco, en el REGLAMENTO no aparece nada de esto, y debería…
Aquí dejo reflejado mi punto de vista sobre este tema, sois libres de opinar lo que queráis… En ningún momento se ha pretendido ofender ni descalificar a nadie, repito, es una ¡¡¡¡OPINIÓN!!!!
| |
|
|
| Pino |
Publicado el 12 de febrero del 2009 a las 17:05:12
|
Timido

Registro: 12.02.09
|
Non sei porke roñan con este tema,cada ekipo pon os xojadores k kere,para algo existen unhas fichas.Cada ekipo depende de si mismo o comezar a liga e o ke se clasifica para play-ofs,e porke fixo os deberes antes asi ke ajora k non anden chorando. Menos falar e mais entrenar(NON COMA MIN).
E a niña umilde opinion,k nadie se enfade
 |
| |
|
|
| taliban |
Publicado el 13 de febrero del 2009 a las 13:04:31
|
Timido

Registro: 12.02.09
|
Os do piñeiro poden poñer a xogar a quen lle sala do carallo,esta semana tiñan o segundo posto xa asegurado e o mais normal,xa que era na casa e os xogadores que menos xogaron estaban ali tiberan a oportunidade de xogar.
Por que a min todas estas tonterias que se estan a escoitar aqui tocanme o carallo,estou ben seguro que a ninguen lle interesa meterse en follons a estas alturas por estas tonterias. |
| |
|
|
| borxa |
Publicado el 20 de febrero del 2009 a las 20:35:55
|
Timido

Registro: 09.02.09
|
Coma en todos os deportes... non so se trata de tirar dardos, e sobre todo cando hai premios económicos polo medio.
O noso equipo tamén xogabamos moi ben ao principio da liga, e agora deberonos caducar os medicamentos para o doping... que se nos van todos ao buratiño do lado do 20 triple... e claro, de 3 en 3, perdemolas todas!!!
E para os amaños... o ideal e ter un manager no equipo, sen manager non hai nada que facer.
P.D: Que non vos pareza, mal... sempre é mellor tomalo todo un pouco de coña e divertirse "manque pierdas". |
| |
|