|
Grazas!
|
| xurxo |
Publicado el 15 de septiembre del 2009 a las 02:57:38
|
Dardero

Registro: 30.10.08
|
Pois iso!! MOITAS GRAZAS O ... DE RECREATIVOS MUIÑOS por quitarnos o mini chat que todo o mundo pode ver,senter que dar voltas pola paxiana, para ver o ke di e opina a xente.
Prejunto,moito che molesta as criticas dos xogadores??? recordote que se non fas caso a opinion dos xogadores sexa voa ou mala,mal te vai a ir!! Ajora quitanos tamen o foro!! se che parese.
Bikos e apertas!!!
Editado por xurxo el 15 de septiembre del 2009 a las 03:11:56 |
| |
|
|
| JaVi |
Publicado el 15 de septiembre del 2009 a las 13:48:06
|

Webmaster

Registro: 31.10.07
|
Boas Xurxo.
A minicharla desactiveina eu temporalmente, xa que o fin da misma non é para que calquera se poña a rajar por ela. Hasta ahora deixaina estar, pero visto que algún usabaa como plataforma de ataque e discusión procedin a desactivala. Máis adiante volvereina a activar.
O foro non o vou cerrar, pois sí e unha plataforma de discusión, na que eu incluso opinarei si teño algo que decir.
Indo sobre a túa crítica, entendo que che afecte directamente, pois xogas en dúas ligas distintas.
Pódoche decir, que o motivo de cambiar de día non é para "amolar" a outras ligas, sinon sobretodo para unificar calendarios e días de xogo, polo menos así mo explicaron a min.
Non pretendemos que a xente que está no teu caso opte por unha liga ou por outra, e espero que ninguén se vexa no compromiso de facelo.
Tamén che podo decir que sí escoitamos ós xogadores, e sobretodo ós clubes.
Sobre si tódalas ligas se van xogar ó viernes hasta mañán que retorna das vacacións o máximo responsable da liga non podo afirmar nada, si ben cabe decir que as zonas con máis disconformidade sobre esto son Rianxo e Ribeira-Pobra. |
| |
|
|
| Bake |
Publicado el 15 de septiembre del 2009 a las 16:34:25
|
Timido

Registro: 05.01.09
|
Eu estou de acordo con xurxo en k se debería deixar o minichat ainda k como ben di javi pode k se estivera a utilizar de maneira abusiva. Supoño k si se abusaba del era porque non se recibia ningunha resposta por parte dos administradores sobre os temas k aki se expoñen.
A liga está a punto de empezar e hay moita xente k ainda non ten ekipo.!!
Outra cousa k poderias aclarar e si vai a seguir habendo campeonatos.... |
| |
|
|
| JaVi |
Publicado el 15 de septiembre del 2009 a las 18:48:24
|

Webmaster

Registro: 31.10.07
|
Hola Bake.
Torneos vai seguir habendo para quen os queira, pero claro, xa non van a poder elexir os viernes, ainda que eso é decisión final dos locales, non nosa.
Para que se me entenda. Boiro e Porto do Son xa é fijo que van a xogar a liga os viernes. Polo que un local que queira facer un torneo un viernes está sujeto a que moitos xogadores desas dúas zonas, Noia-Outes e Ulla-Sar (que xa xogaban os viernes) non van a ir porque están xogando na liga.
Editado por JaVi el 15 de septiembre del 2009 a las 18:48:57 |
| |
|